← Torna al Centre de privadesa

Última actualització: divendres 23 de maig de 2018

Aquestes tecnologies ens ajuden a comprendre millor el comportament dels usuaris, ens diuen quines parts dels nostres llocs web van visitar les persones i faciliten i mesuren l’efectivitat dels anuncis i les cerques a la web. Tractem la informació recopilada per les galetes i altres tecnologies com informació no personal. No obstant això, en la mesura que les lleis del Protocol d’Internet (IP) o identificadors similars es consideren informació personal segons les lleis locals, també tractem aquests identificadors com informació personal.

De la mateixa manera, en la mesura que la informació no personal es combini amb la informació personal, tractem la informació combinada com informació personal per als fins d’aquesta Política de privacitat.

Els anuncis lliurats per la plataforma de publicitat de la Companyia poden aparèixer en Notícies de la Companyia i en qualsevol Agència del Grup. Si no desitja rebre anuncis orientats als seus interessos des de la plataforma de publicitat de la Companyia, pot optar per habilitar el Limit Ad Tracking, que optarà per que la seva ID d’empresa no rebi aquests anuncis, independentment del dispositiu que utilitzeu.

Si habilita Limitar seguiment d’anuncis al seu dispositiu mòbil, les aplicacions de tercers no poden usar l’identificador de publicitat, un identificador de dispositiu no personal, per servir anuncis orientats. Encara pot veure anuncis a la botiga d’aplicacions o notícies segons el context, com la seva consulta de cerca o el canal que està llegint. En aplicacions de tercers, és possible que vegi anuncis basats en una altra informació.

La companyia i els nostres socis també fan servir galetes i altres tecnologies per recordar informació personal quan vostè fes servir el nostre lloc web, serveis en línia i aplicacions. El nostre objectiu en aquests casos és fer que la seva experiència amb l’empresa sigui més convenient i personal.

Per exemple, conèixer el seu nom ens permet donar-li la benvinguda la propera vegada que visiti la web en línia de la Companyia. Conèixer el seu país i idioma, i si vostè és un educador, la seva escola, ens ajuda a proporcionar una experiència de compra personalitzada i més útil. Saber que algú que utilitza el seu ordinador o dispositiu ha comprat un determinat producte o usat un servei en particular ens ajuda a fer que les nostres comunicacions publicitàries i de correu electrònic siguin més rellevants per als seus interessos. I conèixer la seva informació de contacte,

Com passa amb la majoria dels serveis d’Internet, recopilem certa informació automàticament i la emmagatzemem en arxius de registre. Aquesta informació inclou adreces de Protocol d’Internet (IP), tipus i idioma de navegador, proveïdor de serveis d’Internet (ISP), llocs web i aplicacions de referència i sortida, sistema operatiu, segell de data i hora i dades de seqüència de clics .

Utilitzem aquesta informació per comprendre i analitzar tendències, administrar el lloc, conèixer el comportament dels usuaris en el lloc, millorar els nostres productes i serveis i recopilar informació demogràfica sobre la nostra base d’usuaris en general. La companyia pot usar aquesta informació en els nostres serveis de màrqueting i publicitat.

En alguns dels nostres missatges de correu electrònic, utilitzem una “URL de clic” vinculada al contingut en el lloc web de la Companyia. Quan els clients fan clic en una d’aquestes URL, passen a través d’un servidor web per separat abans d’arribar a la pàgina de destinació en el nostre lloc web.

Fem un seguiment d’aquestes dades de clic per ajudar-nos a determinar l’interès en temes particulars i mesurar l’efectivitat de les comunicacions amb els nostres clients. Si prefereix no ser rastrejat d’aquesta manera, no ha de fer clic als enllaços de text o gràfics en els missatges de correu electrònic.

Les etiquetes de píxel ens permeten enviar missatges de correu electrònic en un format que els clients poden llegir, i ens diuen si el correu s’ha obert.

Podem utilitzar aquesta informació per reduir o eliminar els missatges enviats als clients.